Partners & sponsoring

Jouw merk zichtbaar op No Man’s Land?

De jaarlijkse conferentie No Man’s Land brengt de meest actuele inzichten en innovaties bij elkaar die opborrelen uit het omvangrijke partnernetwerk en onze voelsprieten in het veld. Jaarlijks komen zo’n 1500 (jonge) makers, muziekprofessionals en beleidsmakers naar TivoliVredenburg in Utrecht om deze kennis op te halen.

No Man’s Land biedt merken en partners uiteenlopende mogelijkheden qua marketing en merkactivaties, waarbij je een duidelijke doelgroep van makers en professionals bereikt én bijdraagt aan de kennisontwikkeling van (jonge) makers en muziekprofessionals.

Meer informatie? Neem gerust contact op met Jasper van der Put via jasper@decooperatie.net

Neem contact op

  

Wat zeggen onze partners over No Man’s Land?

Podiumkunst.net
Podiumkunst.net werkt inmiddels in meerdere projecten samen met No Man’s Land en dat doen we met groot plezier. Zij zijn hét platform voor jong makend talent en investeren daar met hart en ziel in. Makers zijn de toekomst - en ons nationale werk aan cultureel erfgoed heeft alleen zin als het verbonden is met nieuwe generaties. No Man’s Land slaat die brug op een inspirerende manier. Daarnaast is het gewoon een fijne en betrokken organisatie om mee te werken. Highly recommended! 

- Miles Niemeijer, projectleider Podiumkunst.net

voordekunst
De samenwerking met No Man’s Land is voor voordekunst ontzettend waardevol. De afgelopen jaren waren wij aanwezig op de informatiemarkt met een stand en bij de speeddates. Daar hebben we veel inspirerende en talentvolle muzikanten leren kennen en hen kunnen informeren over de mogelijkheden van crowdfunding en het belang van het betrekken van je publiek en fans bij je muziek. Het is mooi om te zien dat veel van deze makers vervolgens daadwerkelijk een crowdfundingcampagne via voordekunst zijn gestart.

Tijdens de conferentie hebben muzikanten die succesvol hebben gecrowdfund hun ervaringen gedeeld in panels over financiering, waarin ook onze matchfundingpartners, zoals het Cultuurfonds, aan bod kwamen. Op die manier konden we samen laten zien hoe crowdfunding niet alleen financiële ruimte creëert, maar ook bijdraagt aan het opbouwen van een betrokken en duurzame band met je publiek.

No Man’s Land is voor ons een plek waar ontmoeting, kennisdeling en samenwerking samenkomen en we kijken ernaar uit om dit de komende jaren verder te versterken.

Jeltje Hillen, projectleider voordekunst

 

Neem contact op